Jigoku Shoujo (Hell Girl)

Godina snimanja: 2005-2006

Hm...Jigoku Shoujo...pogledah ga sinoć i moram reći, nisam zadovoljan. Nimalo. Nakon prve epizode koja je obećavala mnogo, anime samo jedva pogledao. JEDVA.

Da li je iko povredio nekog koga volite? Želite li da pobegnete od ljudi koji vas matretiraju? Želite l ida umru? Glasina kaže da postoji internet stranica, pod nazivom “Vruća linija za Pakao” koja vam može pružiti usluge koje su vam potrebne. Na stranici je dovoljno samo da ukucate ime osobe koju želite da vidite mrtvu, i Devojka iz Pakla će se postarati da vaša želja bude ostvarena. Ali, postoji cena – iako će vaša želja za osvetom biti uslišena, vaša će duša takođe biti osuđena na pakao kada umrete. Ali ko je zaista Devojka iz Pakla, i da li ona brine o tome da li je vaša osveta opravdana? To ćete saznati ako budete imali snage da pogledate ovaj anime.

Mnogo zamerki imam na ovaj anime. Prva zamerka se sastoji u tome da je svaka epizoda na isti šablon. Pogledajte samo prvu epizodu, i praktično ste pogledali čitav anime do neke sedamnaeste ili osamnaeste epizode. Sve i jedna epizoda je ustvari ponavljanje prve epizode. Mislite da preterujem? Grešite. U anime-u, kod svake epizode, postoji čitavi nizovi dijaloga koji se ponavljaju! Ovo ne bi bilo toliko frustrirajuće da anime nije imao potencijala. Kako je samo dobro počeo! Obećavajuća japanska priča o duhovima, stvarno prejak potencijal koji su stvaraoci ovog anime-a upropastili.

Što se tiče likova, svaka epizoda nosi novi set likova, tako da nijedan od njih nema dubinu. Uglavnom se dele u dve grupe – zlikovca i žrtvu. Naša Devojka iz Pakla, glavni protagonist priče, ostaje emocionalna zagonetka sve do nekih zadnjih par epizoda, što nije dovoljno da se priča ovog anime-a spasi. Jedina svetlost u ovom anime-u jeste lik Šibate i njegove kćeri. Međutim, ni to nije odrađeno kako treba.

Konačan utisak jeste ovaj – iako anime prejako počinje i dosta obećava, to postaje nevažno nakon pogledanih petnaest epizoda gde se tačno vidi da pisci scenarija nisu bili u stanju da prošire glavnu ideju anime-a. Prva preporuka za ne gledati na ovome blogu – Jigoku Shoujo aka Hell Girl.