Busou Renkin

Godina snimanja: 2006-2007

Od tvorca naširoko poznatog anime-a pod nazivom Rurouni Kenshin, stiže nam još jedan anime, od nekih 26 epizoda - Busou Renkin. Mnogi zameraju ovom anime-u to da dosta liči na Bleach, ali iskreno, ja sam ovaj serijal pogledao pre Bleach-a, i baš mi je fino legao.

Kazuki, glavni lik ovog serijala, prilikom spašavanja nepoznate devojke od čudovišta, biva brutalno ubijen od strane istih. Iz sažaljenja, devojka zamenjuje Kazukino srce sa Kakugane-om (alhemičarskim kamenom) i tako mu pruža novu šansu da proživi svoj život. Uz pomoć ovog čudnog alhemičarskog artefakta, Kazuki dobija moć poznatiju kao Busou Renkin; moć koja će mu dobro doći kada čudovišta krenu da napadaju njegov grad. Kazuki uskoro ponovo sreće devojku koju je spasio, i ona mu daje savet da nastavi sa svojim životom, sada kada je dobio drugu priliku. Međutim, kada čudovišta napadnu grad u kojem živi, i njegovi prijatelji budu u opasnosti, naš glavni protogonist će iskoristiti moć koja mu je data da spreči napad na grad i zaštiti prijatelje. Ali, na kraju dana, postoji cena – o kakvoj se ceni radi, saznaćete ako pogledate ovaj anime.

Iskreno, ovaj anime mi je jedan od boljih koje sam pogledao. Sigurno mi ulazi u top 10; verovatno se neki od Vas koji su gledali ovaj anime ne bi složili sa time, ali Bože moj, svako ima svoje mišljenje. Ono što je meni zapalo za oko kod ovog anime-a, jeste solidna priča, koja se vrlo dobro proteže kroz čitav anime. Kraj anime-a mi je takođe veoma dobar, mada smatram da su trebali da završe anime posle borbe sa glavnim negativcem. Ovako su samo napravili „happy ending,“ a ja i nisam baš preveliki ljubitelj istih.

Što se tiče likova, Tokiko (glavni ženski lik) i Kazuki (glavni muški lik) nisu urađeni sa nekom preteranom dubinom i psihologijom. Međutim, ono što karakteriše ovaj anime su sporedni likovi. Dosta su prijemčljivi i dobro razrađeni, od perverznog „sivog“ lika Papilona do Kapetana Brava, kojeg cure iz anime-a puno vole. Veliki naglasak serijala je stavljen na prijateljstvo i odanost, gde Kazukini prijatelji riskiraju svoj život da ga spasu.

Anime je dosta prijemčljiv za širu publiku, i verujem da ćete ga pogledati „iz cuga,“ jer jednom kada počnete da ga gledate, svaka scena i borba od Vas traži da ga nastavite gledati, bez obzira kakve obaveze imali da uradite taj dan :=) Ono što je možda najbolja stvar kod ovog anime-a jeste što dobro prati mangu, a to je prava retkost. Većina anime-a uvek nešto izmeni u odnosu na mangu, ali Busou Renkin ostaje, uz neke sitne izmene, verodostojan mangi do samog kraja.