Metal Gear Solid
#1
Naziv teme govori sve. Evo za početak ću postovati MGS V PS4 bundle koji je danas predstavljen...


[Image: maxresdefault.jpg]
Reply
#2
Ovo štene vuka je preslatko, neverovatno koliko je dobra igra.


[Image: maxresdefault.jpg]
Reply
#3
[Image: Yv0r6P.gif]

Ko šiša Quiet i njene bujne atribute, Vučka ću stalno da vodim u misije.

Full TGS Demo





Džungla izgleda prelepo (okruženje malo podseća na MGS3, iako je ovo u Africi a ono je bilo u Sovjetskom savezu). Još sa svim ovim novim i starim gejmplej mogućnostima i varijacijama u tom velikom svetu. Ovo novo crno Bosssovo odelo za šunjanje je slično odelu koje je nosio Solid Snake u MGS1 (možda je prototip tog odela). Buddy support system izgleda kao sjajan dodatak i Quiet je baš žestoka u paru sa Snakeom (njena nevidljivost i brzo kretanje). Snajperskim metkom odbila Snakeovu granatu u helikopter - kombo FTW. Big Grin
[Image: 76561198088028945.png]
Reply
#4
Saša, znači i ti takođe posećuješ chanel od ovog RajmanGamingHD. Big Grin
Tek sam kasnije video ovaj njegov klip što je izbacio, stvarno lepo naoštri kvalitet slike, verovatno u Adobe After Effect CS6.
Ne bih rekao da je ovo u Studio Vegas-u.
[Image: maxresdefault.jpg]
Reply
#5
Da li ima kakvih informacija tko je onaj lik u helikopteru, što je imao unakaženo lice kao da je živ izgorio? Kada je izašao prvi trailer. Pretpostavljao sam da je riječ o Volginu...

Ovo mi je jedan od cool klipova koji obuhvaća bossove iz MGS serijala
https://www.youtube.com/watch?v=D8Zn2PEara8
[Image: harpy211.png]
Reply
#6
Skull Face nije Volgin. Volgin se u MGS5 pojavio kao ona vatrena "utvara" u jednom od ranijih trejlera kad Big Boss beži iz bolnice nakon što se probudio iz kome. Pojavila se i akcijska figura, što bi trebalo da znači da će taj fantomski, šta god Volgin imati neku veću ulogu u igri.





Što se tiče Skull Facea, taj prepredeni sadista koji iz nekog razloga želi osvetu prema Bossu i Major Zerou je još veoma misteriozan i sigurno ćemo doznati mnogo više o njemu u TPP-u. Mene nekako zbog tog unakaženog izgleda podseća na Jokera iz Batmana. U Ground Zeroes se mogu naći neke zanimljive informacije o njemu tako što igrač preslušava Chicove kasete (kako je zadobio oštećenje živaca i deformitet lica i na koje sve opake načine je mučio Paz i Chica kako bi izvukao informacije o lokaciji svog šefa Major Zeroa i za napad na Big Bossov Mother Base). Pogotovo me zainteresovala ona scena iz poslednjeg TPP trejlera kad je prikazano da su se izgleda on i Big Boss na neki način udružili oko nečega i to još nakon svog zla koje je Skull Face naneo Bossu u GZ-u.
[Image: 76561198088028945.png]
Reply
#7


[Image: 76561198088028945.png]
Reply
#8
Sadašnjem Konamiju su prioritet pačinko mašine (facepalm) pa im tako razvijanje video igara nije u prvom planu. Jedino što imaju danas su PES i MGS. Međutim, samo je MGS predstavljao istinski i konstantni garant kvaliteta ali čini se da će i tome doći kraj nakon MGS5.

(Ako sve ovo nije neko Kojimino ultimativno trlovanje. XD)

Dakle... došlo je do razdora između Konamijevih glavešina i tvorca Metal Geara, pa će tako po svemu sudeći The Phantom Pain biti poslednja Kojimina igra u serijalu. Pošto se ovom poslednjom Hideovom igrom zaokružuje priča cele Kojimine Metal Gear franšize možda je i vreme da se stavi tačka ali sigurno ne na ovako neprijatan način. Konami je uklonio legendarni potpis "A Hideo Kojima Game" (po mom mišljenju nepošten i pakostan potez) i logo njegovog studija sa svih promotivnih materijala i svega vezanog za Metal Gear Solid 5 i The Legacy Collection i krenuo u otpuštanje i rasformiranje studija Kojima Productions. Pa će posle izlaska The Phantom Paina Kojima i njegov tim napustiti firmu. Konami je saopštio da je nakon MGS5 u planu nova Metal Gear igra i da će za te potrebe da se regrutuje novi tim developera. Kojima ne može ni da imenuje svog naslednika u rediteljskoj stolici jer Konami preuzima potpunu kontrolu. Metal Gear će po svemu sudeći krenuti stopama nekih drugih serijala koji su ostali bez svojih kreatora. Uslediće igre koje nikad neće dostići kvalitet Kojiminog majstorstva, kao što je danas npr. Resident Evil samo prazna ljuštura lišena Mikamijeve briljantnosti.

[Image: CAj6BapVEAA-BBL.png:large]
[Image: 76561198088028945.png]
Reply
#9
KONAMI je život hideo kojima je sitnica.
Reply
#10
(2015-04-29, 01:06)Wasp Wrote:
(2015-04-28, 20:20)Saša Pilja Wrote: Uzme ga Capcom da mu preporodi Resident Evil kad mu već Konami nije dao šansu da vaskrsne Silent Hill. Toungue

LOL neki stvarno štuju Kojimu do te mjere da vjeruju da može napraviti remek-djelo bez obzira na franšizu i žanr. Ispravite me ako griješim, ali ne znam je li on napravio išta dobro osim famoznog metal geara, a kamoli nešto iz horor žanra kao što je RE ili SH.

Znam da je ovo ekstremno nepopularno mišljenje, ali ne mislim da je Kojima nešto posebno dobar scenarist, a kamoli mesija gaming industrije kakvim ga mnogi vide.

(2015-04-29, 15:47)Happy Wrote: Nope, samo MSG igre je pravio.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hideo_Kojima

Dakle...
Za RE sam se našalio na račun budućeg Kojiminog angažmana i zbog toga što je Resi poznati japanski horor serijal kao i SH kome, takođe, očajnički fale talentovani developeri nakon odlaska Mikamija i ljudi koji su nekad činili Clover studio.

Ali sad ozbiljno. Kojima je pokazao sa P.T. da se može snaći u horor žanru. Playable teaser/horor igra (demo za Silent Hills) je zapalio gejming scenu i uspeo uz neverovatnu atmosferu i čudnovatne zagonetke da bude jedno od najupečatljivijih horor i igračkih doživljaja uopšte.

Da se vratim još jednom na svoju RE pošalicu. Ako može SH, zašto ne bi mogao RE, koji je po mom mišljenju još prikladniji za Kojimu:

- seksipil? Check.
- filmsko iskustvo? Check.
- atmosfera i uvrnute ideje? Check.
- izazovan i zabavan gejmplej? Check.
- likovi kao jedan od najvažnijih činilaca zašto su ljudi privrženi MGS-u i RE-u? Check.

Premda, kad napusti Konami, Kojima će najverovatnije da radi na novom IP-u.

Što se tiče MGS, kod Kojime imamo preambiciozan narativ, filozofsku govoranciju, bizarne naučnofantastične zaplete, dijaloge kvaliteta B Holivuda i prekomernu upotrebu kinematika u kojima izgleda kao da je Hideo izgubio iz vida da pravi igru. (naravno, to samo tako izgleda jer zna on dobro šta radi). I da, Hideo je omalovažavan skoro isto onoliko koliko je i kovan u zvezde.

Međutm, neosporna je činjenica da nikad nije napravio lošu igru - baš naprotiv. Ponajpre, njegove igre obiluju dobrim idejama koje se dobro sprovode u delo. Iako na svakom MGS-u piše tactical espionage action ni za jednu njegovu MGS igru se ne može reći kom tačno žanru pripada. Ima ozbiljan odnos prema stvarnim temama i način na koji ih obrađuje ga stavlja iznad većine scenarista u ovom mediju.

Metal Gear, Boktai, Lunar Knights, Snatcher, Policenauts su neobične i drugačije igre - pored sjajnih, uvrnutih mehanika i novotarija koje tokom prelaženja traže od igrača da nauči nešto novo, uvek imaju interesantnu i dosetljivu priču.

U Phantom Painu kako Kojima sam kaže konačno je dobio priliku da uradi MGS kako je oduvek hteo (open world stealth simulator) a nije mogao zbog tehnološke ograničenosti. Tu ograničenost je godinama sam probijao kao neko ko stalno pomera granice gejmpleja.


Prilažem i edukativni video. Enjoy.



[Image: 76561198088028945.png]
Reply




Users browsing this thread: 2 Guest(s)