Zdravo svima.
Smile 
Pozdrav svima, dosao ovde pre svega zbog diskusije o Mangama. Vise ih volim od Animea.
Pozdrav i dobro došao Smile ima nas koji čitamo mange, u pravom si društvu Smile
"Your foe is well equipped, well-trained, battle-hardened. He believes his gods are on his side. Let him believe what he will. We have the tanks on ours." Joachim Pfeiff, 14th Krieg Armored

"Some may be able to avoid the judiciaries of the Adeptus Arbites, fewer may be able to face off against the Imperial Guard and the Adeptus Astartes, but let it be known that none can stand against the Officio Assassinorum."
Dobrodosao Big Grin .. Gledam anime,mange slabo citam,samo Berserk i Claymore ,knjige su zakonBig Grin
Dobrodošao! Takođe čitam mange.. Prednost imaju kraće, ali ih čitam kako bi dovršila neki anime.. Anime
Welcome
Hvala svima, moracu jos da se sunjam po forumu da skapiram pravila. Smile
^No fear, the moderator is here.
Ovde mozes da bacis pogled na pravila foruma:
http://www.anime-overdose.com/forum/misc...ules&fid=3

I, naravno, dobrodosao! Ima nas koji volimo po koju dobru mangu da procitamo, cak smo jedno vreme organizovano, forumski citali po jednu kratku mangu svake nedelje.
zdravo Anime
[Image: 76561198202735940.png]
(2014-01-27, 22:51)Knez Milos Wrote: ^No fear, the moderator is here.
Ovde mozes da bacis pogled na pravila foruma:
http://www.anime-overdose.com/forum/misc...ules&fid=3

I, naravno, dobrodosao! Ima nas koji volimo po koju dobru mangu da procitamo, cak smo jedno vreme organizovano, forumski citali po jednu kratku mangu svake nedelje.

Što me podseti da bi to mogli da ponovo počnemo Big Grin
"Your foe is well equipped, well-trained, battle-hardened. He believes his gods are on his side. Let him believe what he will. We have the tanks on ours." Joachim Pfeiff, 14th Krieg Armored

"Some may be able to avoid the judiciaries of the Adeptus Arbites, fewer may be able to face off against the Imperial Guard and the Adeptus Astartes, but let it be known that none can stand against the Officio Assassinorum."
Wlc, nadam se da ćeš biti aktivan i sve to. Big Grin Uzgred koja ti je omiljena manga? Big Grin