Nijuu Mensou no Musume
[Image: 8694l.jpg]

Quote:Chiko is the daughter of the wealthy Mikamo family who has to live with her aunt and uncle after her parents passed away. Because her aunt wants to inherit the Mikamo family's wealth, she gives Chiko poisoned food. One day, however, she's kidnapped by the Nijuu Mensou (20 Faces) and decides to join his clan.

Genres: Action, Adventure, Mystery

Na mene Nijuu Mensou nije ostavio nikakav poseban utisak. Od početka o kraja mi je nekako ravan, bez uspona i padova. U početku podseća na Cowboy Bebop, posle 5-6 epizoda se to menja. Luckast je malo, pitam se na kraju koja je poenta svega. Ne sumnjam da ću brzo zaboraviti da sam ovo uopšte gledao, jedino će mi ostati u sećanju ono što ujkica uči Ćiko "watch, listen and think for yourself".
Dizajn likova podseća na The Big O.
"Your foe is well equipped, well-trained, battle-hardened. He believes his gods are on his side. Let him believe what he will. We have the tanks on ours." Joachim Pfeiff, 14th Krieg Armored

"Some may be able to avoid the judiciaries of the Adeptus Arbites, fewer may be able to face off against the Imperial Guard and the Adeptus Astartes, but let it be known that none can stand against the Officio Assassinorum."
U animeu izgledaju lepše. Big Grin

Evo slika:

[Image: liveevilthedaughteroftw.jpg]

[Image: chiko_broom.jpg]

[Image: 663fc84d91dee521986b1c2225373f09.avi.jpg]
Mozda najveci problem su neke nerazjasnjene stvari sa mocima, poput onog lutka lika ili kako vec bese, a i to sto kazes. Ni uspona ni padova. Ocekivao sam vise s obzirom da je Bones, meni jedan od omiljenih, ali sam ga zaboravio istog trenutka kad sam ga odgledao, na silu stavise Big Grin
[Image: Kingdom-anime-650x396.jpg]
Bio mi je na spisku za "mozda" kad je izlazio, ali cuo sam slicne kritike i na internetu da nije nista posebno pa ga nisam gledao. Posto u zadnje vreme imam vremena samo za najbolje stvari, ovo verovatno onda i necu gledati.