New Mobile Report Gundam Wing
[Image: 6613l.jpg]

"It is the year After Colony 195, and war between the Space Colonies and Earth has begun. To give the colonies an edge, they send 5 young soldiers, trained to perfection, to earth in the most powerful of Mobile Suits-Gundams. With their arrival, the tide of the war changes as they battle against the Earth forces and the Colonies of their origin."

MAL|AniDB

Episodes: 49
Aired: Apr 7, 1995 to Mar 29, 1996
Producers: Sunrise, TV Asahi, Bandai EntertainmentL
Genres: Action, Adventure, Drama, Mecha, Sci-Fi, Shounen, Space, Military, Psychological
Duration: 24 min. per episode
Rating: PG-13 - Teens 13 or older

Komentar: "Hey, come to my birthday party!" "...I'll kill you."

Uzasna serija, da nije cool openinga, jedva bih odgledao. Ovo mi je za sad najslabiji Gundam koji sam gledao (Seed Destiny jos nisam gledao). Cela serija se svodila na izivljavanje Gundam pilota, kojih ovo puta ima PET. Pet neunistivih Gundama protiv shitty mobile suitova OZ-a koje su ovi JELI. Sto je najgore, Heero je imao tako uzasan plot armor. Bukvalno sedne u neki shit tier Mobile Suit I NIKO MU NISTA NE MOZE. Pogadjaju ga, i ni ogrebotina ne ostaje.
[Image: 13630808463608buue.png]
Od likova mi se jedino Duo Maxwell svideo sa svojim Deathscyte. Trowa je bio previse emo, a onaj Kinez je uzasno smarao. Lik ni sam ne zna sta hoce. Uvek me iznervira kad ga vidim u igrama haha. I naravno onaj njegov "hurr you're a woman" stav.

Ne znam, nemam nikakvu nostalgiju sto se naslova tice, tako da se mozda ljudima zbog toga svidja. Meni uopste nije legao. 3/10
[Image: 76561198041329936.png]