Vaši omiljeni filmovi su?
Star Wars, Indiana Jones, Big Fish, Forrest Gump, Terminator 2, Titanic, Ghost Buster, Back To The Future, 5th Element...
Evo da dodam, The Mummy's Hand. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Mummy%27s_Hand

Inace, radi se o crno-belom filmu, koji me je iznenadio pozitivno. Smile Pogledao sam i sve sequel-ove, ali prvi deo mi je omiljeni. Smile
Takodje, Creature from the Black Lagoon je isto odlican crno-beli film. http://en.wikipedia.org/wiki/Creature_fr...ack_Lagoon
[Image: 2.png]
Imam bas dosta omiljenih filmova ali evo nekih:

Gospodar prstenova
Povratak u buducnost
Kum
Scarface
Pirati sa Kariba
Roki
Star Wars saga,Lotr Saga, Dune, Being There, Baraka, The Fountain, Lorenzo's Oil, Forest Gump, Blade Runner...
Negde tek rodjen, negde davno zaboravljen
Update:

The Virgin Spring
The Adventures of Robin Hood
The Grapes of Wrath
Bicycle Thieves
12 Angry Men
Rear Window
The Seventh Seal
Paths of Glory

Filmovi koje cu uvek pamtiti i koji su zasluzni za moju ljubav prema starijim filmovima. I takodje, u velikoj meri su uticali na moju psihu i stavove.

A tu su i noviji naslovi, kao sto su:

The Prestige
Lord of the Rings
Batman
The Usual Suspects
In the Name of the Father

Evo nekih kojih sam se setio u ovom momentu XD

The Last of the Mohicans
Lord of the Rings
Gladiator
Braveheart
Brotherhood of the Wolf
Les Visiteurs

Tesko da mogu da nazovem ovo najboljim filmovima, ali ovo su neki koje sam pogledao najvise puta
Good Will Hunting (SerbianGod-ako ovaj film nisi gledao, ovo obavezno da pogledas, ovu literaturu ja preporucujem Big Grin )
Star Wars prva triologija
The Fifth Element
The Godfather prvi deo
I u poslednje vreme favorit film koji sam u jako kratkom vremenu odgledao cak 7 puta je 12 Angry Men
[Image: Kingdom-anime-650x396.jpg]
Nemam baš omiljene ali neke od omiljene film serije su:
-Resident Evil- fanatic sam ovog serijala. Pogledao sam svaki film i odigrao svaku igricu više puta. Uskoro izlazi novi dio gdje če mi se i pojaviti moj omiljeni RE lik. Leon S. Kennedy!!
-Underworld-Obožavam vampire i vukodlake. Definitivno nikada nebih propustio premijeru novog filma iz Underworld serijala u hrvatskoj. Jedva čekam novi dio koji je u planu
-Terminator-među najstarijim ali i najboljim.
-Transformeri-ko nevoli aute koji postaju roboti.
-Journey-Volim mitove i stare priče tako da ovo obožavam. Jedva čekam da treći dio izađe
-Harry Potter-Definitvno je jedan od najboljih filmskih serijala ikada.
-Lord of the Rings-Ditto
-Child's Play- Jedan od omiljenih horror serijala.
-Wrong Turn-Ditto
-Star Wars- Definitivno među omiljenim Sci-Fi serijalima.
[Image: Psychedelic_Skull.jpg]
Animirani ili igrani Transformersi??
"Your foe is well equipped, well-trained, battle-hardened. He believes his gods are on his side. Let him believe what he will. We have the tanks on ours." Joachim Pfeiff, 14th Krieg Armored

"Some may be able to avoid the judiciaries of the Adeptus Arbites, fewer may be able to face off against the Imperial Guard and the Adeptus Astartes, but let it be known that none can stand against the Officio Assassinorum."
Igrani i animirani. teško za izabrati.
[Image: Psychedelic_Skull.jpg]