League of Legends
Ja još uvek nemogu da dodam nikog u prijatelje, nikog od vas ovde, ali mogu likove sa kojima igram i posle igre, imam mogućnost da ih doam, ali neznam zašto nemogu nikog ovde??
"Your foe is well equipped, well-trained, battle-hardened. He believes his gods are on his side. Let him believe what he will. We have the tanks on ours." Joachim Pfeiff, 14th Krieg Armored

"Some may be able to avoid the judiciaries of the Adeptus Arbites, fewer may be able to face off against the Imperial Guard and the Adeptus Astartes, but let it be known that none can stand against the Officio Assassinorum."
Da ne igraš možda na USA serveru? To bi i objasnilo zašto ti je velik ping, svi mi imamo ping ~30-70 a ti verovatno imaš preko 120...

Kada pokreneš igru imaš Option, Logs i Play klikni na Logs i 3 linija od gore piše lol-europe. Da li tebi piše europe ili usa?

09/03/2010 14:40 [INFO] Solid LauncherLib [1.0.0.33] initializing...
09/03/2010 14:40 [INFO] Add App[League of Legends Launcher] Exe[EUndecidedIgre\League of Legends\lol.launcher.exe] to Windows Firewall
09/03/2010 14:40 [INFO] Retrieving dynamic path[http://patcher.lol-europe.com/lol-cb3.SourceURL.xml]
Nevidim gde piše logs, vidim samo play, veliko crveno play
"Your foe is well equipped, well-trained, battle-hardened. He believes his gods are on his side. Let him believe what he will. We have the tanks on ours." Joachim Pfeiff, 14th Krieg Armored

"Some may be able to avoid the judiciaries of the Adeptus Arbites, fewer may be able to face off against the Imperial Guard and the Adeptus Astartes, but let it be known that none can stand against the Officio Assassinorum."
Dole levo prekoputa play-a.
Nepiše mi lol europe, piše riotgames.com/LOL

Kada praviš nalog treba da staviš Europe
[Image: th_LOL-EU.jpg]
Znači da bi trebalo da napravim novi nalog?? Nemogu da promenim server??

Ne može da se menja server. Pa napravi novi nalog sa istim podacima Big Grin Mislim da ćeš morati i ponovo igru da skidaš pošto te tvoja igra vodi na USA servere.
Možda neki drugi put, odustajem od ove igre

Kazite mi da podseca na Warcraft sa Dota elementima XD
[Image: 76561198014117425.png]