AnimeOverdose Forum

Full Version: Naruto [Anime]
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
E hvala ti na Napisanim imenima likova. Izbrojao sam 111 imena.
Naruto Delayed due to Hollywood Writers Strike

2007/11/08

Yesterday, Dattebayo was informed that the writers for Naruto, including Steven Jay Blum and Gary David Goldberg, are both members of the Writer's Guild of America.

However difficult it may be to accept, Dattebayo has decided to side with the writers on the issue, and out of respect for the writers decided to delay the release of Naruto indefinitely, even though Dattebayo has already completed subtitling the next 37 episodes of the series. Unlike other fansubbing release groups that do not support the causes of the WGA, Dattebayo does. The WGA is mainly asking for a share of profits generated by internet sales. Dattebayo's policy of giving writers 14.5% of the profits from internet sales was cited as one of the causes that sparked the strike as other writers sought similar treatment from other studios. See this link for more information on the causes of the strike.

Because of this, Naruto will not be released this week. Bleach and Genshiken are not affected due to the fact they are both written by North Korean writer Kim Jong-il, who only belongs to the WGOSCC.

This post will be updated as more information becomes available.

Strasno!!! Nemogu da verujem,jebo ih strajk iskreno:angry:
Danas mi je ovo treca stvar zbog koje sam ljut,citav dan mi je bio nikakav i sad ovo kao slag na tortu.:angry::angry::angry::angry::angry::angry:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!! SadSadSadSadSadSadSadSadSad Ubit ću nekoga!!! :angry:

P.S. - Jesi li to prepisao s http://www.bg-anime.com?
Ne to sam ja tamo pod drugim nickom postovao takodje.Uzeo sam sa dattebayo.Znaci cuo sam ja jos ranije za strajk ali nisam znao da ce obuhvatiti Naruta.

Ja sam Sheki na Bg anime.
Aha... ok, dobro da znam Anime

...al' ovo je grozno... nesmiju nam to raditi Sad
Sva sreća što će ovaj tjedan izaći manga... ako ponovo nešto ne zaseru... [aaaaaa... šmrc!]
Izasao je raw, a i u zagradi pishe [YHBT], dakle troll... + su i preveli novu epizodu...
Ma ja im više ništa ne vjerujem... kada budem 100% sigurna, tek onda ću skinuti epizodu... Sad to je nedostatak onih 5GB mjesečno... šmrc
Barem će manga izaći... uh...
Cuo sam prave film o Narutovoj smrti
Nece on umreti u tom filmu 100%,nego se budale cimaju jer je u trailer-u isecak kada Naruto pada i spada mu njegov headband i posle je taj isti headband okacen na grobu,to samo da navuku ljude da gledaju film.Anime filmovi nemaju veze sa serijalom tako da je to 100% samo trip da bi se gledao film.Jos sam video da su mu neprijatelji neke tri nindze u filmu(sa cudnim odelima) i da je stalno sa nekom devojkom koja ima neku roze moc i kako mu pojacava rasengan sa tim u isecku,ona je 100% neka princeza.Citav film mi pomalo smrdi na prvi Naruto film.I imam osecaj da ce smrdeti poput vecine anime filmova koji proizidju iz serijal(cast izuzetcima).
Suna izgleda da nam se sreca osmehnula,ipak ima epizode.Cim je bleachexile,com izbacio dircet download znaci da ima.Ja uvek vucem od njih sve epizode jer me torrent nervira strasno,nikad ne ide kako valja,a neznam zasto.