Kaze no Stigma

Godina snimanja: 2007
Broj epizoda: 24

Nekoliko godina nakon prognanstva iz Kanagi porodice, Kazuma se vraća u Japan, samo da bi otkrio da je sama egzistencija te porodice u opasnosti. Van njihovog znanja, tokom odsustva, Kazuma je postao Liferant i tako dobio ogromnu snagu u magiji pomoću koje može da kontroliše vetrove. Problemi Kanagi domaćinstva ga se nisu ticali, ali ipak pristaje da im pomogne za ogromnu sumu novca. Zajedno sa mlađim bratom Renom i tvrdoglavom naslednicom Kanagi domaćinstva Ajano, on mora da zaštiti one koje voli...naravno, ako mu plate!

Hm...ovaj anime sam pogledao zajedno sa Fate/Stay Night, i oba anime-a su mi ostala u lepom sećanju. Ipak, nemojte da vas ovaj rivju zavara; ovaj anime ne odskače u ničemu, i ulazi u šablon mnogih drugih anime-a. Znam. Sada se pitate: pa šta ga to onda izdvaja od većine anime-a? Izdvaja ga urnebesna komunikacija između dva glavna protogonista, Ajano i Kazume.

Ajano je na početku tvrdoglava i svojeglava devojka; međutim, pri kraju serijala shvatamo koliko je ona napredovala kroz serijal kao lik i kako je njen karakter dobio na dubini. Što se tiče našeg glavnog lika, Kazume, on je tako...jak lik. Kroz čitav anime ga prati neka tama koju nosi na srcu, i imamo neki uvid u njegovo, često brutalno i nasilničko ponašanje. Kako bi rekli, ožiljci iz prošlosti.

Ono što je loše odrađeno kod Kaze no Stigme, jeste to što epizode imaju svoje uspone i padove. Jednostavno, nekada gledate epizodu i ne možete dočekati sledeću, a nekada jedva čekate da se epizoda završi. Šta da kažem? Iako mi se anime na neki način svideo, više sam se nadao da će se serijal koncentrisati na Kazuminu mračnu prošlost. Da je tako bilo, onda bi ovaj anime bio jedan od najboljih koje sam pogledao. Na kraju, jedna prosečna preporuka – u svakom slučaju, dajte šansu ovom anime-u, pa, ako vam se ne svidi, možete ga svejedno prestati gledati. A dobar je za ubijanje dosadnog kišnog dana.